27 Kasım 2008 Perşembe

restoranda

dün bir çıktım tünelden,
kovayla yağıyor rahmet,
açlık bir yandan
rüzgar bir yandan..
gidip çöktüm tranvaya,
tranvay da tranvay ha!
bir restoran,on numara..
bir dürüm söyledim tavuklu,
vakit vardı
düşündüm.
sorular geçti,cevaplar geçti
bir çift güzel bacak geçti
günlük muhasebeyi yaptım
yazdım alt alta
topladım,çıkardım
tutmadı
düşündüm
dürüm geldi yedim içtim
bi sigara çekti canım,baktım kaldım camdan
kağıt yoktu,kalem yoktu
yazdım kafamdan 
halbuki kafadan işlem yapamam,
düşündüm.
kapıdan eski bi hayranım girdi (cidden)
enine baktım boyuna baktım
boy pos muazzam
bir ısırık kaptım ayı gibi,
bir yudum koladan
düşündüm.
bütün yer yön zarfları geçti
emrah geçti,onur geçti
anam babam geçti
hava geçti su geçti
düşündüm.
ucuz asansör müzikleri geçti fondan
ahu tuğba geçti,nuri alço geçti
salih kırmızı geçti,
adını bilmem bi ton figüran geçti
mahallenin abisi olmuştular çoktan,
tanıdık tanımadıktılar,
hattızatında yan komşuydular,
antalya geçti,seksenler geçti
piz buin geçti,
düşündüm.
amerikan servisten kağıt yırttım,kalem aldım komiden
yazdım yazdım
düşündüm.
baktım durmuş yağmur,
söyledim hesabı getirdi çocuk,
verdim bi on kaat yolladım,
bi dürüm bi kolaya on kaat iyi para lan,
bir daha düşündüm
koydum götüne.




1 yorum:

edepliserseri dedi ki...

hakkında söyleyecek sözüm yok
ama bu yazıyı tekrar tekrar okumaktan alamıyorum kendimi.. tuhaf bi şey işte.. güzel galiba ya da anlamlı daha iyi ..